Autodesk 'in dünya çapında en çok kullanıcıya sahip olan 3 boyutlu modelleme, canlandırma, aydınlatma ve kaplama yazılımı olan 3DS MAX, etkileşimli ve gerçek zamanlı çalışma ortamına sahip en kapsamlı 3 boyutlu modelleme yazılımıdır. Özel efektler, karakter canlandırmaları ve oyun üretimi için geliştirilmiş olan en kapsamlı, nesne yönelimli programdır.
3D Max Mimari Kursu mimari çizim tasarım ve animasyonu öğrenmek için İKİTEKNİK BİLİŞİM farkı ile sadece tasarlamaktan ziyade proje temelli eğitim tekniğimizle öğreneceğinize emin olabilirsiniz. 3D Studio Max programının gelişmiş özellikleriyle eğitimde kaliteyi göreceksiniz.
3D Studio Max’e Genel Bakış
- 3DS Max’ın Çalışma Sisteminin İzahı ve Fonksiyonlarının Açıklanması
- 3DS Max’ İn Açılması
- “File” Menüsünün İncelenmesi
- 3DS Max Dosyaları
- 3DS Max Versiyonları
Mesh Kavramı ve Max İle Yapılan Modeller
- Mesh Kavramı
- Polygon İlkel ve Gelişmiş Cisimler
- Demo “Max’te Çalışma Disiplini”
3DS Max Arayüzü
- 3DS Max’in Görüş Pencereleri, Gösterge ve Kontrol Düğmelerinin Fonksiyonlarının Açıklanması
- Görüş Pencereleri ve Görünüş Kutuları
- Bakış Açısı Kontrolleri
- Eksenler ve Koordinat Sistemleri
- Snap Sistemi
- Ana Fonksiyon Menüsü
- Kumanda Paneli
- Tab Paneli
- Ana Menü
- Display Komut Paneli
3DS Max`in Kişiselleştirilmesi
- Max Ayarlarının Kullanım Amacına Uygun Olarak Değiştirilmesi
- Birim ve Ölçek Ayarları
- Görünüş Penceresi Ayarları
- Ara yüz Ayarları
- Kısayol Ayarları
3DS Max Çizim Örnekleri 1
- İlk Dört Bölümde Gösterilenleri Deneyimleme
- 3d “Odam”
3DS Max de 3 Boyutlu Modelleme Teknikleri 1
- Birleşik Objeler Modelleme Tekniklerinin Açıklanması
- Compound Object
3DS Max de 3 Boyutlu Modelleme Teknikleri 2
- Mesh Alt Seçim Seviyeleri Ve “Edit Mesh” Değiştiricilerinin Açıklanması
- Edit Mesh Kavramı
3DS Max Çizim Örnekleri 2
- Parametrik Modelleme Yöntemiyle Bir Cep Telefonu Modellemek
- İlkel Eşya Çizimi
3 Boyutlu Modelleme Tekniği 3
- Modelleme Bazlı Değiştiricilerin Fonksiyonları ve Bunların Beraber Kullanılması
- Modify Komut Paneli
- Form Değiştiricileri ve Fonksiyonları
3DS Max Çizim Örnekleri 3
- Final Projesi Tespiti ve Modelleme Tekniklerinin Uygulanması
- 3D Studio Max İle Modelling
2 Boyutlu Çizim Tekniği
- Splines Kavramı İle İki Boyutlu Çizim Tekniğinin Açıklanması
- 2d Spline Eğrileri
- 2d Nurbs Eğrileri
- Edit Spline
- 2d Şekillerin 3d Şekillere Dönüştürülmesi
Alternatif 3d Modelleme Teknikleri
- Patch Modelleme Sistemlerinin Açıklanması
- Patch Yüzeyleri
- Patch-Mesh Dönüşümü
3DS Max Materyallerini Kullanmak
- Modellenmiş Objelerin Yüzeyleri Üzerine Malzeme Atama İşlemlerinin Açıklanması
- Standart Renk Atama
- Malzeme Üreticisi
- Malzeme Parametreleri
- Material Editor Arayüzü
- Map Kavramı
- 3d Studio Max de Malzeme Çeşitleri
- Uvw Map Değiştiricisi ve Parametreleri
Max de Kamera ve Işık Yöntemi
- Sahnelerde Kamera ve Işık Kullanımının Açıklanması
- Işık Tipleri
- Işık Parametreleri
- Ortam Işığı
- Atmosfer Etkileri
- Hacimli Işık
- Kamera Tipleri
- Kamera Parametreleri
3DS Max Çizim Örnekleri 4
- Önceki Modellemelere Malzeme Atama, Işık ve Kamera Ekleme
- Final Renders
3DS Max Render
- Sahnenin Anlık Görüntülerinin Bir Image Nesnesine Dönüştürülme İşlemlerinin Açıklanması
- Render Penceresi
- 3D Studio Max De Render Ayarları
- Render Dosya Formatları Ve Özellikleri
3DS Max İle Temel Animasyon Teknikleri
- Animasyon Ortamına Giriş ve Temel Kuramların Açıklanması
- Canlandırma Takibi
- Canlandırma Komut Tuşları
- Zaman Ayarlamaları
- Animasyon Problemleri Üzerine Uygulamalar
- Alan Etkileri
- Dinamik Simülasyonları
- Parçacık Sistemleri
3DS Max Final Projeleri
- 3DS Max Kursu Kapsamında V-Ray Render Motoru Anlatılmaktadır
3DS Max Animasyon
- Animasyon Oluşturma
- Montaj Animasyonu
- Mimari Mekan Animasyonu
- Particle Systems (Parçacık Animasyonları: Pf Source, Snow, Parray, Super Spray, Spray, Bilizzard, Pclout)
- Reactor (Riget Body, Cloth, Soft Body, Rope, Deforming Mesh, Plane, Spring, Wind, Toy Car, Wather)
- Deflectors (Sdeflector, Udeflector, Deflector)
- Curve Editor
- Constraints (Sınırlamalar Path Constraint, Psition Constraint , Link Constraint , Luokeat Constraint , Orientation Constraint , Surfaceconstraint , Attachment Constraint )
- Animasyon Kontrolleri
- Animasyon Render’ı Almak
3DS Max 6 Ocak Hafta Sonu Öğlen Grubu
06.01.2024 - 30-03.2024
Kurs Saatleri
Cumartesi - Pazar 13:30-17:20 saatleri arasına gerçekleştirilecektir.
3DS Max 2 Mart Hafta Sonu Öğlen Grubu
02.03.2024 - 25-05.2024
Kurs Saatleri
Cumartesi - Pazar 09:30-13:20 saatleri arasına gerçekleştirilecektir.
3DS Max 25 Mart Hafta İçi Akşam
Kurs Tarihleri
25.03.2024 - 07.06.2024
Kurs Saatleri
Pazartesi - Salı - Çarşamba 18:30 - 21:20 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.
Yaklaşan Kurslar
-
3DS Max 6 Ocak Hafta Sonu Öğlen Grubu
06 Ocak 2024 - 30 Mart 2024 -
3DS Max 2 Mart Hafta Sonu Öğlen Grubu
02 Mart 2024 - 25 Mayıs 2024 -
3DS Max 25 Mart Hafta İçi Akşam
25 Mart 2024 - 07 Haziran 2024
İletişim
Kurs ile ilgili sorularınız için