ANA SAYFA|HAKKIMIZDA|MAKALELER|REFERANSLAR|KADROMUZ|İLETİŞİM|ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI|EĞİTİM SETLERİ|ÖN KAYIT|HABERLER
Çizim TasarımBilgisayar ve ITGrafik ve Web TasarımAnimasyon EğitimleriAnaliz EğitimleriKaliteKurumsal EğitimlerKurumsal Hizmetlerİngilizce
Ankara da Uzmanlık eğitimlerinin başında gelen Yazılım Uzmanlığı kursu ve Sistem Uzmanlığı kurslarının yanı sıra, Bilgisayar İşletmenlik kursları, Bakım Onarım, Java ile Programlama, Unity3D kursu gibi eğitimler düzenlemekteyiz.
Yazılım Uzmanlığı - BaşlangıçMs Office 2010 Kursu
Yazılım Uzmanlığı - İleriMS SQL Server Kursu
Ağ ve Sistem Yöneticiliği - BaşlangıçTemel Unity3D Programlama Kursu
Ağ ve Sistem Yöneticiliği - İleriİleri Unity3D Programlama Kursu
Bilgisayar İşletmenliğiPLC Otomasyon Kursu(Temel Seviye)
10 Parmak Klavye KursuPLC Otomasyon Kursu(İleri Seviye)
Donanım ve Network KursuPIC Programlama Kursu
Java KursuArduino Programlama Kursu
ikiteknikikiteknikikiteknik

Temel Unity3D Programlama KursuÖn Kayıt Yaptır !

 

 

Başlangıç Düzey Programı

1. Unity3D'ye Giriş

1. Oyun Programlama Mantığı

  • Bir oyun nasıl programlanmalıdır?
  • Oyunu oynanabilir yapan temel kavramların işlenlendiği bölümdür.
  • Geçmişten günümüze dünyaca ünlü oyun örnekleri ve oynanma sebepleri
  • anlatılacaktır. Oyunların ekran görüntüleri ve kısa bilgisi sunum ekranında olacaktır.

2.Oynanabilirlik

  • Bir oyuncu oyundan neden ve nasıl zevk alır?
  • Oyun ne kadar gerçekçi ne kadar oyun olmalıdır?
  • Aksiyon, macera, korku, bulmaca ve spor oyunlarına olan rağbetler ve nedenleri

2. Arayüz

Unity3D arayüzünde bulunan tüm özelliklerin üzerinden hızlıca geçilecektir. Program hakkında bilgilendirme ve neyi nerede bulacaklarının anlatılacağı
kısımdır. Her özelliğe ileriki konular da değinilmekte olduğu için kısa ve grupsal bilgi verilecektir.

  • - Senaryo Ekranları
  • - Hiyerarşi ve proje ekranı
  • - Yeni proje açma ve yükleme
  • - Asset aktarımı
  • - Obje kıpırdatma, döndürme ve ölçeklendirme
  • - Pivot ve Center, Local ve World seçimleri
  • - Obje özellik penceresi (Inspector)
  • - Ana menüye kısa giriş
  • - Oyunu yayınlamak

3. Araçlar ve Malzemeler

Unity3D'nin sahip olduğu araç ve malzemeler hakkında bilgilendirme yapılacaktır. Kullanım amaçları ve yerleri belirtilecektir.

  • - Kameralar
  • - Küp ve küre gibi şekiller
  • - Işıklar
  • - Mesh
  • - Fizik
  • - Terrain

2. Senaryolar

1. Oyun Objeleri

Obje nedir ve oyunda hangi amaçlarda kullanılır? Objelerle araçların ilişkileri nelerdir? Bu konu Unity3D arayüzünden obje oluşturularak ve araçlarla ilişkilendirilerek gösterilecektir.

  • - Birkaç küp oluşturulacak, hareket ve ölçek işlemleri yapılacak ve özellikler eklenecektir.
  • - Küplerle kaplamalı basit bir senaryo yapılacaktır.

2. Objelerin ve Araçların Etkili Kullanımı

Hangi aracın hangi obje ya da amaç için kullanılacağı üzerine konuşulacaktır. Objelerin ve araçların gruplanması, grup çalışması için planlı tutulması ve özelliklerin anlaşılır bildirilmesinden bahsedilecektir.

3. Obje-Araç-Script İlişkisi

Scriptlerin objeler üzerinde nasıl çalıştığı anlatılacak ve ana fonksiyon işlevlerinden bahsedilecektir.

  • - Oluşturulan objelere script eklenmesi gösterilecektir.
  • - Oluşturulan objelerin araçlarına script ile müdahele edilecektir.

Bir küpe koyulan rigidbody'nin aktive ve deaktive edilmesi örnektir.

4. Senaryo Düzenlemek

Senaryo ekranının etkili kullanımı ve kısayollar anlatılacaktır. Oyun objelerini senaryoya yerleştirmek, modları değiştirmek, gizmo ve simgelerin kullanımından söz edilecektir. Senaryo ışıklandırması ve kameralara kısa giriş yapılacaktır. Asset (Malzeme) oluşturmak ve hazır olanları senaryoya dahil etmek, assetin barındırdığı mesh ve animasyonları kullanmak, materyal ve 2D texture kavramı anlatılacaktır.

  • - Hazırlanmış 3 senaryo örneği gösterilecektir.

  • #1 Objelerle hazırlanmış bir ev örneği, ışıklandırma ve ışık açma kapama
  • #2 Terrain ile hazırlanmış bir arazi örneği, ağaçlar ve ışıklandırma
  • #3 Terrain üzerinde objelerle bir ev, ışıklandırmalar, ağaçlar ve nehir

3. Model ve Animasyon

3D modelleme ve animasyon eğitimi verilecektir. Bölüm sonunda yapılan modellerin oyuna aktarımı ve animasyonların kullanımına örnekler verilecektir.

4. Oyun

1. Scripting

Unity3D Scripting'e kısa bir giriş yapılacaktır. Yazım kuralları ve genel programlama özelliklerinden bahsedilecektir. Bir karakterin ve objenin en basit halde hareket ettirilmesini sağlayan scriptler
anlatılacaktır. Ana Unity3D fonksiyonları ve işlevlerinden bahsedilecektir.

2. Model ve Animasyonların Senaryoda Kullanımı

Hazırlanan ve FBX olarak saklanan model ve animasyonlar, küçük scriptlerle ilişkilendirilerek senaryoda kullanımları gösterilecektir.

5. Proje

Eğimli ve heyelan tehlikesi olan bir arazide hareket eden bir karakter oyunu yapılacaktır.

 

İLGİLİ HABERLER

TRT Personeli Yine İkiteknik DediTRT Personeli Yine İkiteknik DediTRT personeline Android IOS ve mobil cihazların ileri düzey kullanımı ve yönetimi konulu eğitim için ikiteknik Bilişmi tercih etti. Uygulamalı geçen eğitimde herseviyeden mobil kullanıcıya teknik bilgi aktarımı sağlanmıştır.
24.02.2012
TRT Personeli Yine İkiteknik DediTRT Personeli Yine İkiteknik DediTRT personeline Android IOS ve mobil cihazların ileri düzey kullanımı ve yönetimi konulu eğitim için ikiteknik Bilişmi tercih etti. Uygulamalı geçen eğitimde herseviyeden mobil kullanıcıya teknik bilgi aktarımı sağlanmıştır.
24.02.2012
Adobe After Effects Eğitimi Başlıyor Acele EdinAdobe After Effects Eğitimi Başlıyor Acele EdinAnkara da yine ilki biz başlatıyoruz! Adobe After Effects CS5 Eğitimi bireyselde ikiteknik bilişimde. 13 Kasım 2012 Başlangıç tarihi.
04.03.2012
Adobe Lisanslı Eğitim MerkeziyizAdobe Lisanslı Eğitim MerkeziyizAdobe'nin içerik oluşturma çözümleri müşterilerin dijital içerikleri daha verimli biçimde oluşturmalarına, dağıtmalarına ve yönetmelerine olanak sağlayan sektörün lider çözümleridir.
03.05.2012
Adobe Lisanslı Eğitim MerkeziyizAdobe Lisanslı Eğitim MerkeziyizAdobe'nin içerik oluşturma çözümleri müşterilerin dijital içerikleri daha verimli biçimde oluşturmalarına, dağıtmalarına ve yönetmelerine olanak sağlayan sektörün lider çözümleridir.
03.05.2012
İngilizce Eğitimleri Başlıyorİngilizce Eğitimleri Başlıyor İkiteknik Bilişim İngilizece Eğitimlerine Başlıyor. eğitimde ki tartışılmaz kalitesini Yabancı Dil alanına yansıtmayı planlayan İkiteknik Bilişim Haziran Ayında İngilizce eğitimlerine başlıyor.
05.05.2012
Bütün Programları Lisanslı Tek KurumBütün Programları Lisanslı Tek KurumAnkara da Bütün Programları Lisanslı Kullanan ve Aynı zamanda Adobe ve Autodesk Ürünlerinin Satışını yapabilen tek kurum ikiteknik Bilişimdir.
07.05.2012
TRT Eğitimin Kalitesinden MemnunTRT Eğitimin Kalitesinden MemnunTRT Genel Müdürlüğü Eğitim Dairesi Autocad Eğitiminde İkiteknik Bilişimin ve Eğitimin Kalitesi nadeniyle yine Bizi tercih etti.
14.05.2012
Eğitimlerimizden KOSGEB desteğiyle faydalanabilirsinizEğitimlerimizden KOSGEB desteğiyle faydalanabilirsinizKurumsal Eğitimlerinizi KOSGEB desteğiyle düzenleyebilirsiniz, KOSGEB; Şirketiniz personeli için teknik eğitimleri Finanse etmektedir.
09.12.2013

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK MAKALELER

Ado Net NedirAdo.net nedir Ado dot net nedir?ASP'nin ününü kaybetmemesinin en büyük nedeni veritabanları ile bağlantılar kurup bize dinamik web sayfaları oluşturma imkanı vermesidir. Gerçektende ASP bir çok veritabanına bağlantı kurup bunlardaki verileri okuyabiliyor veya bunlarda değişiklikIPv6 nedir?IP V6 Nedir V4 ten farkıIPv6 (IP versiyon 6), henüz geliştirilme ve deneme aşamasında olan bir ağ protokolüdür. 32 bitlik bir adres yapısına sahip olan IPv4'ün adreslemede artık yetersiz kalması ve ciddi sıkıntılar meydana getirmesi üzerine geliştirilmiştir.PHP mi Yoksa ASP.net mi?ASP.NET mi PHP mi ?Bu soru yazılım dünyasına girecek birçok kişinin kafasını karıştıran bir sorundur. Genelde en kolay ve hızlı ögrenilen yazılım dilinden başlamak istenilir fakat bu durum kişiden kişiye değişmektedir.Bir Donanım Elemanının Bilmesi Gereken TerimlerTeknik servis terimlerAĞ BAĞLANTISI: Birbirine kablolu veya kablosuz olarak ve bir iletişim protokolü ile bağlanmış sunucu, yazıcı, kişisel bilgisayar,ASP.Net MVC 4 RC sürümü YayınlandıInsan oğlu zamanın nasıl geçtiğini, yenliklerin karşısına çıktığı zaman fark eden bir canlıdır. Zaman içerisinde yükselen ihtiyaç listelerine karşılık olarak ortaya çıkarılacak çözümlerde bir o kadar gelişiyor.Windows Server 2012 DHCP ve ServerWindows Server 2012 DHCP Server KurulumuBu makalemizde, Microsoft'un sunucu işletim sistemleri tarafında çıkarmış olduğu işletim sistemlerinden birisi olan, Windows Server 2012 işletim sistemi üzerinde Dynamic Host Configüration Protocol (DHCP) server servisinin kurulumAutodesk 3ds Max in Başlıca Özellikleri ve Avantajları3D Max Etkin ÖzellilkleriÖnemli Özellikler ve Avantajlar Kaplanmış görsel oluşturma devrimi ve akıllı veri girişimleri ile sınırları zorlamaya devam eden Autodesk(r) 3ds Max(r) 2013 canlandırma yazılımı, ...MCPD Sertifikasyon SınavlarıYazılım Uzmanliği SınavlarıSertifikasyon Yazılım geliştirme uzmanı olduğunuzu Microsoft tarafından belgeleyen MCTS (Microsoft Certified Technology Specialist) ve MCPD (Microsoft Certified Professional Developer)İkiteknik Bilişim’de Eğitim GarantilidirEğitimde Garantiİkiteknik Bilişim'de Eğitim Garantilidir. Öğrencilerimizden kendini yetgin görmeyenler için, aşağıdaki şartları sağladığı takdirde bir sonraki eğitim döneminde, aldığı eğitime tekrar ücret ödemeksizin tekrar katılabilir. İkiteknik Bilişim’de Eğitim GarantilidirEğitimde Garantiİkiteknik Bilişim'de Eğitim Garantilidir. Öğrencilerimizden kendini yetgin görmeyenler için, aşağıdaki şartları sağladığı takdirde bir sonraki eğitim döneminde, aldığı eğitime tekrar ücret ödemeksizin tekrar katılabilir.
Eğime Önkayıt yapınEğitim Takvimiİkiteknik Bilişim İletişim Bilgileriİkiteknik BilişimFacebookTwitter