Image
Maya programı video oyunları, animasyon filmleri, tv dizileri, görsel efektleri içinde barındıran interaktif 3d uygulamaları yaratmakta kullanılır. 3D varlıklar oluşturmak üzere film, tv,oyun geliştirme ve mimari alanlarda kullanılan bir uygulamadır.Birçok animasyon şirketinin bu programı kullanmasının başlıca sebebi karakterleri gerçeğe en yakın görüntü ile anime edebilme özelliğidir.


Maya Arayüz Tanıtımı
• Maya Arayüzü Programını Tanımak
• Maya Projeleri ve Dosyaları İle Çalışma
• Pencere Yönetimi
• Hotbox Kullanımı
• Marking Menü İle Çalışma
Objeleri Hareketlendirmek
• Obje Seçimi
• Move,Rotate,Scale Tool Kullanımı
• Pivot Değiştirme
• Channel Box Kullanım Anlatımı
• Attribute Editor Tanıtımı
• Outliner İle Obje Seçimi
• Objeleri birbirine bağlama
• Hypergraph İle Çalışma
• Objeleri Gruplama ve Parent İşlemleri
• Layer Oluşturma
Polygon Modelleme Teknikleri
• Basit Polygon Oluşturma
• Basit Polygon Cizimlerinden Karmaşık Polygon Öğeleri Tasarlama
• Soft Selectıon ve Paint Selection
• Subdivision, Surface ile çalışma
• Extrude Tool Kullanımı
• Edge Loops Kullanımı
• Polygon Edge Loop Ekleme ve Ofsetleme İşlemleri
• Slide Edge Tool Kullanımı (Using The Slide Edge Tool )
• Polygon Yüzey Kesme ve Ayırma İşlemeleri
• Soft modification Tool İşlemleri
• Polygon Bevel Tool Kullanımı
• Polygon Chamfer Tool Kullanımı
• Polygon Bridge Tool Kulanımı (Using The Polygon Bridge Tool )
• Polygon Birleştirme Çıkarma İşlemleri (Booleans)
• Objeleri Birleştirme (Combine)Combining Objects
• Edit Mesh Komutları Tanıtımı
• Proxy ve Crease Tool Kullanımı
Nurbs Modelleme Teknikleri
• Nurbs İle Modelemeye Giriş
• Basit Nurbs Primitives
• Nurbs Çizgi Komutlarını Kullanımı
• Text Curve Oluşturma
• Çizgiler İle Yüzey Oluşturma Teknikleri (Birail)
• Nurbs Çizgileri (Curve) Değiştirme
• Nurbs Çizgileri Rötuşlama ve İncelteme ve Yenileme İşlemleri
• Çizgileri Kesme ve Fillet İşlemleri
• Çizgi Ofsetleme ve Uzatma İşlemleri
• Nurbs Yüzeyi ve Alt Birleşenleri Seçim ve Hareket Ettirme İşlemleri
• Nurbs Revolve Kullanıma
• Nurbs Loft Kullanıma
• Nurbs Extrude Kullanma
• Nurbs Planar Kullanma
• Nurbs Yüzeyi Değiştirme ve İşleme Anlatımı
• Nurbs Yüzeylerinden Çizgi Oluşturma extracting Nurbs Curves From Surfaces
• Yüzey Birleştirme ve Ayırma İşlemleri
İleri Düzey Modelleme Teknikleri
• Blue Print Yerleştirme ve Kullanma
• Karakter Tasarımına Giriş
• Topoloji Hakkında Bilgi
• Karakter Yüz Modelleme
• Karakter Vücut Modelleme
Malzeme ve Doku Atama Hypershade
• Temel Malzeme Kuralları
• Doku Oluşturma ve Objeye Atama
• Jpeg Dosysını Texture Olarak Kullanma
• Hypershade İle Çalışma
• Multilister İle Çalışma
• Nurbs Yüzeye Texture Mapping Uygulaması
• Polygon Yüzeye Texture Mapping Uygulaması
• Uv Mapping Kullanımı
• Bump Mapping Kullanımı
• Ramp Shader Kullanımı
• 3d Paint Tool Kullanımı
Maya İle Render
• Mayada Render Setting
• Temel Işık ve Işık Çeşitleri
• Raytrace Shadow Kullanımı
• Raytracing ve Refleiıon Kullanımı
• Ipr Render İle İnteraktiv Render
• Batch Render
Mental Ray İle Render
• Mental Ray Tanıtımı
• Mental Ray Malzeme Oluşturma
• Mental Ray Işık İle Çalışma
• Mental Ray İle Global Illumination Hazırlama
• Final Gather Kullanarak Global Illumination
• Transperent Malzeme Render Alma
Paint Effect İle Çalışma
• Paint Effect Tanıtımı
• Fırça Oluşturma
• Fırça Kullanma Teknikleri
• Paint Effect İle Boyama İşlemleri

Bu eğitim için planlanan bir grup bulunmamaktadır.

Yaklaşan Kurslar

Yaklaşan eğitim bulunamadı

İletişim

Kurs ile ilgili sorularınız için

0312 231 31 35

Öğrenci Çalışmaları